Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Διοικητής ΕΛΠΙΣ: Από την κρίση αυτοκτόνησαν 10.000 και ο γιος μου.Ντρέπομαι που είμαι Ευρωπαίος

«Από την αρχή της κρίσης, το 2011, έχασαν την ζωή τους περίπου 10.000 άτομα, αυτοκτόνησαν. Είναι μια μεγάλη πόλη, όχι ένα χωριουδάκι. Μια μεγάλη πόλη εξαφανίσθηκε από τον χάρτη.  Η τελευταία ήταν του γιου μου», δηλώνει σε συνέντευξη του στην ιταλική «Κορριέρε Ντέλλα Σέρα» ο διοικητής του νοσοκομείου Ελπίς, Θεόδωρος Γιάνναρος.

«Δεν ξέρω με ποιον τρόπο κάποιος μπορεί να εξηγήσει αυτό που συνέβη. Πολλά άτομα προσπάθησαν να αυτοκτονήσουν, αλλά τους έσωσαν, ενώ δέκα χιλιάδες έχουν ήδη πεθάνει», σημειώνει ο διοικητής του Ελπίς που πρόσφατα έχασε τον γιο του όταν εκείνος αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή του πέφτοντας στις γραμμές του μετρό.
«Τώρα οι τράπεζες άρχισαν να παίρνουν τα σπίτια μας. Πόσους άλλους νεκρούς χρειάζονται για να καταλάβουν;» αναρωτιέται ο Θεόδωρος Γιάνναρος και συμπληρώνει: «Αυτή είναι μια ερώτηση στην οποία δεν είμαι σε θέση να απαντήσω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι έχουμε όλοι την ίδια καρδιά, το ίδιο χαμόγελο, τα ίδια λυπημένα μάτια των ανθρώπων του υπόλοιπου κόσμου, αλλά είμαστε τόσο κλειστοί μέσα στην Ευρώπη».
«Αν στην Γερμανία ένα σκυλί πεθάνει με άσχημο τρόπο η είδηση προβάλλεται στις τηλεοράσεις και στις εφημερίδες. Είδατε να γίνεται αναφορά σε δέκα χιλιάδες άτομα που αυτοκτόνησαν; Δεν νομίζω, διότι αυτή την στιγμή η αξία της ανθρώπινης ζωής είναι τίποτα. Μπορώ μόνο να πω ότι ντρέπομαι που είμαι Ευρωπαίος» καταλήγει ο διοικητής του νοσοκομείου Ελπίς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου