Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Ο Σαμαράς ως Μάρθα Βούρτση γλυτώνει την καρέκλα του «Δούλευα 24 ώρες το 24ωρο. Δε με έβλεπε το σπίτι μου. Δεν υπολόγισα ούτε το πρόβλημα υγείας μου»

Πανελλήνια «συγκίνηση» προκάλεσε ο Αντώνης Σαμαράς όταν δήλωσε στο κλείσιμο της συνεδρίασης της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ.: «Δούλευα 24 ώρες το 24ωρο. Δεν με έβλεπε το σπίτι μου. Δεν υπολόγισα ούτε το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισα. Έβλεπα μπροστά μου μόνο την Ελλάδα. Και βέβαια μπορούσαμε να κάνουμε και τούτο και εκείνο και το άλλο, αλλά η χώρα κινδύνευε.
Και βλέπουμε τώρα ότι οι κίνδυνοι που επισημαίναμε ήταν πραγματικοί. Χρειαζόμασταν εκείνον τον ενάμιση χρόνο για να βγούμε από το τούνελ και τώρα μας ξαναβάζουν. Όποιος για μια στιγμή μπει στη θέση μου, θα καταλάβει. Εγώ φρόντιζα πάντα ναυπάρχουν λεφτά στα ταμεία», είπε ο πρώην πρωθυπουργός. Ύστερα από αυτήν την…ιστορική τοποθέτηση του προέδρου της Ν.Δ. οι εναπομείναντες ομιλητές παραιτήθηκαν του αιτήματος τους και η συνεδρίαση που διήρκησε συνολικά επτά ώρες ολοκληρώθηκε νωρίτερα από το προβλεπόμενο.
http://www.newsnowgr.com/article/793174/panellinia-sygkinisi-to-prosopiko-drama-tou-antoni-samara.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου