Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Βαρουφάκης "Μετακομίζω στην πλατεία Μαβίλης.Τα σπίτια αυτά δεν μου ανήκουν".σύμφωνα με πηγή έδινε ενοίκιο στην πεθερά του

Την δική του απάντηση έδωσε ο Γιάνης Βαρουφάκης στα δημοσιεύματα για τα σπίτια της συζύγου κι της πεθεράς του στην Αίγινα και στην Ακρόπολη. Ο υπουργός Οικονομικών, αφήνει να εννοηθεί ότι έγινε στόχος λόγω των διαπραγματεύσεων με τους δανειστές. «Δύο μήνες ψάχνουν για μένα. Τώρα επεκτάθηκαν στον οικογενειακό μου κύκλο. Αναμενόμενο στις συνθήκες διαπραγμάτευσης που ζούμε» είπε ο υπουργός Οικονομικών σε δήλωσή του στο STAR. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα δημοσιεύματα η σύζυγος του υπουργού Οικονομικών Δανάη Στράτου και η μητέρα της (γνωστή εικαστικός) Ελένη Ποτάγα ενοικίαζαν τα σπίτια στην Αίγινα και στην Ακρόπολη σε τουρίστες χωρίς να έχουν τηρηθεί οι σχετικές νόμιμες διαδικασίες, όπως είναι το ειδικό σήμα του ΕΟΤ, αλλά και να έχουν δηλωθεί στην εφορία. Ειδικά για το ακίνητο της Πλάκας στενός συνεργάτης του Γ. Βαρουφάκη, ανέφερε στο «Πρώτο Θέμα» ότι ο ίδιος ο υπουργός πλήρωνε ενοίκιο στην πεθερά του για να μένει εκεί, ενώ προσθέτει πως μέσα στην εβδομάδα μετακομίζει από την Πλάκα στην Πλατεία Μαβίλη.
«Δεν αποτελούν τα παραπάνω προσωπική μου περιουσία, ούτε όμως και της συζύγου μου πλήρως, ώστε να έχω την κυριότητα και άρα την ευθύνη για αυτά» διαμηνύει ο Γιάνης Βαρουφάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου