Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

VIDEO - Αλέξη ....ο υφυπουργός Πολάκης διατηρούσε μαύρο βιβλίο


Ο τέως δήμαρχος Χανίων το 2013 είχε ομολογήσει πως διατηρούσε διπλό ταμείο στον δήμο

Την θέση του υφυπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ανέλαβε μετά τον ανασχηματισμό ο βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης.

Πριν μερικά χρόνια όταν διατελούσε δήμαρχος Σφακίων είχε προκαλέσει σάλο όταν παραδέχθηκε δημοσίως ότι διατηρούσε… μαύρο ταμείο.
Είχε ομολογήσει στο συνέδριο της ΚΕΔΕ, τονίζοντας ότι δεν νιώθει παράνομος. Ήταν η εποχή του Μνημονίου και των περικοπών στα κονδύλια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Τότε λοιπόν, το 2013, ο κ. Πολάκης ομολογούσε:
«Εγώ έκανα μία συνειδητή επιλογή, μαζί με τους συνεργάτες μου, την οποία πλέον εδώ που φτάσαμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα, με όλη την ευθύνη αυτής της επιλογής, να την πω δημοσίως και να την πω και σε σας, διότι εδώ που μας φτάνουνε. Εγώ εδώ και έναν χρόνο διατηρώ διπλό ταμείο. Ένα μαύρο και ένα άσπρο. Ακούστε με προσεκτικά. Δεν νιώθω ούτε είμαι παράνομος, είμαι ο πιο διαφανής που υπάρχει, οποιοσδήποτε θέλει μπορεί να έρθει και να το δει στο ταμείο, και τα έσοδά του και τα έξοδά του, και αυτός είναι ο λόγος που έχω κρατήσει μία κοινωνία όρθια. Όταν πριν από δύο χρόνια έπαιρνα 42 χιλιάδες και τώρα παίρνω 20 χιλιάδες το μήνα πώς θα βρεθούν τα υπόλοιπα;».
Σχόλιο φακού: οι κινήσεις του πρωθυπουργού μετά την συμφωνία δείχνουν απογοήτευση και τάσεις φυγής.....αλλιώς δεν μπορεί να αποκρυπτογραφηθεί η στάση του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου